Personvern.
Personopplysningene dine kan behandles for følgende formål;
For å kommunisere med deg og andre som en del av vår virksomhet.
For å sende deg viktig informasjon om endringer i våre tjenestevilkår, endringer i våre elektroniske tjenester og annen administrativ informasjon.
For å forbedre kvalitet, opplæring og sikkerhet (for eksempel i forbindelse med registrerte eller overvåkede telefonsamtaler til våre kontaktnumre).
Løse klager og behandle forespørsler om tilgang til eller korrigering av opplysninger.
Administrere infrastrukturen og forretningsdriften vår og overholde interne retningslinjer og prosedyrer, inkludert de som gjelder revisjon, økonomi og regnskap, fakturering og innkreving, IT-systemer, data- og nettstedshosting, forretningskontinuitet og arkiv-, dokument- og utskriftshåndtering.
Identifisere og forsvare juridiske rettigheter; beskytte vår virksomhet eller virksomheten til våre forretningspartnere, våre rettigheter, personvern, sikkerhet eller eiendom, og/eller dine eller andres eiendeler; og anvende tilgjengelige rettsmidler eller begrense våre tap.
Gjennomføre markedsundersøkelser og analyser, inkludert tilfredshetsundersøkelser.
Gjøre det mulig for deg å delta i konkurranser, premietrekninger og lignende kampanjer og administrere disse aktivitetene.
Legge til rette for delingsfunksjonalitet på sosiale medier.
Tilpasse din opplevelse av elektroniske tjenester ved å gi deg skreddersydd informasjon og reklame.
For å kommunisere med deg og andre som en del av vår virksomhet.
For å sende deg viktig informasjon om endringer i våre tjenestevilkår, endringer i våre elektroniske tjenester og annen administrativ informasjon.
For å forbedre kvalitet, opplæring og sikkerhet (for eksempel i forbindelse med registrerte eller overvåkede telefonsamtaler til våre kontaktnumre).
Løse klager og behandle forespørsler om tilgang til eller korrigering av opplysninger.
Administrere infrastrukturen og forretningsdriften vår og overholde interne retningslinjer og prosedyrer, inkludert de som gjelder revisjon, økonomi og regnskap, fakturering og innkreving, IT-systemer, data- og nettstedshosting, forretningskontinuitet og arkiv-, dokument- og utskriftshåndtering.
Identifisere og forsvare juridiske rettigheter; beskytte vår virksomhet eller virksomheten til våre forretningspartnere, våre rettigheter, personvern, sikkerhet eller eiendom, og/eller dine eller andres eiendeler; og anvende tilgjengelige rettsmidler eller begrense våre tap.
Gjennomføre markedsundersøkelser og analyser, inkludert tilfredshetsundersøkelser.
Gjøre det mulig for deg å delta i konkurranser, premietrekninger og lignende kampanjer og administrere disse aktivitetene.
Legge til rette for delingsfunksjonalitet på sosiale medier.
Tilpasse din opplevelse av elektroniske tjenester ved å gi deg skreddersydd informasjon og reklame.